מינויים

מונה מנהל חדש למחלקת א.א.ג וניתוחי ראש-צוואר ב"קפלן"

לאחר שהיה המתמחה הראשון שלו, ד"ר יונתן להב סוגר מעגל ומחליף בתפקיד את פרופ' דורון הלפרין, מנהל המחלקה מזה שני עשורים

ד"ר יונתן להב, מנהל מחלקת א.א.ג וניתוחי ראש-צוואר ב"קפלן". צילום: גלעד שעבני שופן

ד"ר יונתן להב מונה על ידי הנהלת המרכז הרפואי קפלן לתפקיד מנהל מחלקת אף, אוזן, גרון וניתוחי ראש-צוואר, ומחליף בתפקידו את פרופ' דורון הלפרין, ששימש בתפקיד למעלה מעשרים שנה. ד"ר להב סגר מעגל לאחר שהיה המתמחה הראשון שהחל התמחותו תחת פרופ' הלפרין, וכיום הוא מחליף אותו בתפקידו.

ד"ר להב, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית, עשה את התמחותו ברפואת א.א.ג וניתוחי ראש וצוואר ב"קפלן", ובהמשך עבר השתלמות עמיתים בתחום רפואת מיתרי הקול (לרינגולוגיה) ב- Mass. General Hospital, Boston בארה"ב.

ד"ר להב משמש כיו"ר החוג הלרינגולוגי הישראלי ולו התמחות באבחון וטיפול בצרידות, טיפול בקול המקצועי (זמרים, שחקנים, אנשי הוראה ועוד), הסרת נגעים שפירים ממיתרי הקול במיקרו-כירורגיה, טיפול בסרטן הגרון באמצעות לייזר ועוד. הוא מרצה בכיר באוניברסיטה העברית, פרסם למעלה מ-50 מאמרים ופעיל באופן קבוע כמרצה וכמארגן כנסים וקורסים בתחום הלרינגולוגיה בארץ ובעולם.

בשנה האחרונה ניהל את תהליך הבינוי והרכש של מרפאת א.א.ג החדשה בבית החולים, הכוללת שבעה חדרי בדיקה וטיפול אשר צוידו בטכנולוגיות מתקדמות לאבחון ולטיפול.

ד"ר להב מסר: "אני נרגש וגאה לקבל לידי את הניהול של מחלקת א.א.ג. זהו אתגר וכבוד אמיתי. אני מבקש להודות לפרופ' הלפרין, שניהל את המחלקה בעשרים השנים האחרונות והביא את המחלקה לרמת מצוינות ארצית. בכוונתי להוביל את המחלקה קדימה - לשמר את איכויותיה המרובות ובמקביל לפעול לפיתוח מרכזי מצוינות חדשים ולהביא לגידול בהיקף הפעילות המחקרית".

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הגריאטרי שיקומי הרצפלד, הודה לפרופ' הלפרין על תרומתו ארוכת השנים ואמר: "מחלקת א.א.ג במרכז הרפואי קפלן היא מחלקה מובילה, ואני סמוך ובטוח שד"ר להב, לאור האיכויות המקצועיות והניהוליות שהוא מביא לתפקיד, יפעל להמשך הצלחתה, יקדם אותה להישגים חדשים ולטיפולים חדשניים ומקצועיים עבור כלל המטופלים".

נושאים קשורים:  ד"ר יונתן להב,  פרופ' דורון הלפרין,  רפואת אף אוזן גרון,  בית החולים קפלן,  החוג הלרינגולוגי הישראלי,  פרופ' טריף בדר,  מינוי,  חדשות,  ניתוחי ראש וצוואר
תגובות
אנונימי/ת
04.08.2021, 20:12

תודה לפרופ הלפרין ובהצלחה חדר להב שאין ראוי ממנו, אנושי ומקצועי

04.08.2021, 20:25

כל הכבוד לד"ר להב. הוא נכנס כעת לנעליים המאד גדולות של קודמו, ואני סמוך ובטוח שיצליח להמשיך ולהרים את המחלקה המצוינת הזו.

04.08.2021, 20:42

בהצלחה יוני היקר !!!

30.09.2021, 22:20

הצלחה בכל.
והבחירה ליטול את התפקיד הקשה והנכבד מעידה על האיכויות של דר להב.